bila aq tengok balik benda yg aku nak dulu .. semuanya sekarang ni terbalas.. dulu xde pon kawan2 yg pandai sekarang dah ade siap datang dari mrsm.. lagi pandai lagi hebat, dulu aq je asyik sukakan orang yg lebih pandai dari aku lagi hebat dari aku.. malah dia langsung x pandang aq.. aq asyik dipandang rendah oleh crush.. tapi sekarang ade yg lebih hebat background dia malah siap teringin nak kahwin dengan aku ... sukakan aku.. aku pon sukakan dia juga... dulu sorang pon lelaki ..x amik kesah sangat tentang keadaan teruk aku... malah lelaki nas tu yg buat hidup aq jadi sangat teruk.. dan depressed tapi sekarang ade lelaki kawan2 yg amik kesah dan siap nasihatkan aq lagi bila keadaan aq jadi makin teruk... tapi semua tu sekejap je.. alhamdulilah Allah bagi benda yg aq teringin masa dulu... walaupun sekejap aku dapat rasa kebahagian dekat situ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan