hmmm aku rase sedih dan menangis bila ingatkan dia.. nape ngan aku ni.. bila aku ingatkan situasi ni ... aku tahu mase tu dia x thu pon aku tengah depressed tapi... dia tinggalkan aku camtu je.. dan aku yg bodoh dan lambat nak tahu pasal ni masih layan dia ... bila aku dah biasakan diri aku apabila dia ignore habis aku .. aku mula cari permulaan yg baru kawan2.. mungkin lebih dari kawan? cinta crush.. aku mula ignore dia jugak makan semeja ngan lelaki lain... naik kreta ngan lelaki lain kluar makan ngan lelaki lain... aku x tahu la ape niat dia tapi dia mula cuba rapat ngan kawan baru aku tu.. bila aku dah benci  dan ignore orang aku rase jijik la nak dekat.. tapi dia tetap cuba dekat ngan aku.. aku x tahu la dia ni bodoh ke ape,.. dengan effort aku cuba elak dia... akhirnya dia cakap ngan aku... dan aku cuba lagi bagitahu dia personal message lagi jangan dekat dengan aku ... nampak nya dia masih fikir aku main2 kali kedua bagi amaran dekat insta .. masih main2.. amaran 3 aku tunjuk middle finger kat dia baru dia ignore aku.. sebenarnya aku x nak rapat sangat orang2 kat situ lagi .. sebab memang niat aku nak kluar .. aku kne prepare semuanya.. janji kosong je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan