Tinder & Love


 Tahun ni dah masuk 2021 I'm still single; I'm happy.. I fell in love secara tak sengaja dengan lelaki di tinder, he was soft spoken, well manner and gentleman la, aku  ni pulak ada trust issues, biasa lah lelaki suka beria mula2 je, lepas tu menghosting, dia boleh tahan la hensem jugak, dan bekerja sebagai engineer, he was boring as hell, mula2 je nak call aku, dia kata aku banyak cakapla, pemalas lah, termasuk hari ni 20/11/2021 dah 1 bulan lebih putus dengan dia, dia ajak keluar memula chat, aku macam itu dah red flags dah, bila aku sedih dia tak reti comfort aku langsung, aku je yang selalu gila2 dengan dia, buat lawak semua aku je, dia reti gelak sahaja. 

Dia berduit dan rajin buat kerja tapi banyak scandal, aku tahu, aku pun bukan baik sangat lead him on this relationship dok bagi alasan supaya tak jumpa, aku nak uji dia sejauh mana dia nak kat aku, itu pun silap aku juga, aku post kat blog ni pun sebab aku nak move on, aku terfikir juga kalau aku masih rindukan dia , aku boleh ke jumpa dia, keluar macam biasa, jawapan aku ternyata masih tidak walau sehensem mana pun dia sebaik mana pun dia, hati aku dah  tawar hati dan dah mati rasa untuk dia.

Kalau aku jumpa dia pun aku tak rasa aku boleh senyum semula lepas apa yang dia dah buat kat aku, ya allah kalau dia jodoh aku permudahkanlah pertemuan kami semula dan bagilah rasa cinta pada kau dan rasa cinta antara kami berdua.

Bila aku ada masalah aku tak boleh rely on him at all, sebab dia akan mengelat untuk bercakap pasal masalah dengan aku, aku tak nak jadi perempuan pengemis dekat dia, all can I say is, walaupun pengenalan kami ini pendek, kenangan manis nya akanku simpan, I don't think I'm in love with him anymore. Thank You for the sweet memories that you gave it to me. Arif Kiswantoh....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan